donderdag

Feest!

Psalm 30:11 Mijn rouwklacht hebt U veranderd in een reidans, mijn rouwkleed hebt U losgemaakt, met vreugde mij omgord,

2 Kronieken 30:23 Toen kwam de hele gemeente overeen, om nog zeven dagen feest te vieren, en zij vierden met veel plezier nog zeven dagen feest.

Lukas 3:22 Jij bent Mijn Zoon, de geliefde, in Jou heb Ik al Mijn plezier.

Efeze 1:5 God heeft ons tevoren ertoe bestemd als zonen van Hem te worden aangenomen door Jezus Christus, in overeenstemming met het plezier van Zijn wil,

Filippi 2:13 God is het, die om het plezier dat Hij er in heeft zowel het willen als het werken in jou werkt.

1 opmerking:

Het oude en nieuwe verbond, voor wie?

  Met wie sluit God een Nieuw Verbond?  Zie, de dagen komen, luidt het woord van Yahweh, dat Ik met het huis van Israel en het huis van Juda...