woensdag

Aan Vaders hand


Religie zegt: volg onze regels, onze wetten.
Wij hebben het juiste perspectief op de wil van God.
Volg ons programma, dien Hem door te werken voor de Heer.
Je wilt toch niet veroordeeld worden, dus maak de juiste keuzes.
Je moet je aan de regels houden, goed je best doen.

Religie laat je voortdurend rennen, waar je doodmoe van wordt.
Het geeft angst, want doe ik het wel goed en ben ik wel op de juiste weg.

Genade zegt: Komt allen tot Mij, die vermoeit en belast zijn en Ik zal u rust geven. Ik zal je dragen in elk facet van je leven. Ik geef je alles wat je nodig hebt.  Ik geef je vrede, waar je ook bent.
Ik accepteer je zoals je bent, gewoon omdat Ik van je hou.
Ik ben je Schepper en jij bent mijn creatie. Ik kies ervoor van je te houden, want Ik ben Liefde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het oude en nieuwe verbond, voor wie?

  Met wie sluit God een Nieuw Verbond?  Zie, de dagen komen, luidt het woord van Yahweh, dat Ik met het huis van Israel en het huis van Juda...