donderdag

Het licht van de wereld



God zei: ‘Er moet licht komen,’ en er was licht. Genesis 1:3 

want bij u is de bron van het leven,  
door úw licht zien wij licht. Psalm 36:10  


Hij zei: ‘Ik ben het licht voor de wereld. Wie mij volgt loopt nooit meer in de duisternis, maar heeft licht dat leven geeft.’  Johannes 8:12

Zolang ik in de wereld ben, ben ik het licht voor de wereld.’ Johannes 9:5

Want de Heer heeft ons het volgende opgedragen: “Ik heb je bestemd tot een licht voor alle volken om redding te brengen, tot aan de uiteinden van de aarde.”’ Handelingen 13:47




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het oude en nieuwe verbond, voor wie?

  Met wie sluit God een Nieuw Verbond?  Zie, de dagen komen, luidt het woord van Yahweh, dat Ik met het huis van Israel en het huis van Juda...