dinsdag

Genade, Gods werk in mij

Genade is zo groot en groots. God is er, Hij werkt door me heen. Hij doet zijn werk in mij. De dagen komen en gaan en  in het leven is dat het zo gewoon, zo dagelijks kan zijn. Luci Swindoll weet op een leuke manier te vertellen hoe God in haar leven werkt, zo gewoon en inspirerend.
In 2 Corinthe 12 vers 9 staat: ‘Je hebt niet meer dan mijn genade nodig, want kracht wordt zichtbaar in zwakheid.’ Dus laat ik mij veel liever voorstaan op mijn zwakheid, zodat de kracht van Christus in mij zichtbaar wordt.  
Je hoeft niets te doen, maar het is God die in me werkt en zichtbaar wordt. De kracht van Christus.
God is er , altijd en elke dag. Hij heeft mij compleet gemaakt in Hem.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het oude en nieuwe verbond, voor wie?

  Met wie sluit God een Nieuw Verbond?  Zie, de dagen komen, luidt het woord van Yahweh, dat Ik met het huis van Israel en het huis van Juda...