dinsdag

Niemand uitgezonderd


2 Corinthe 5: 14-15 De liefde van Christus dringt ons, daar wij tot het inzicht gekomen zijn, dat een voor allen gestorven is. Dus zijn zij allen gestorven.Jullie zijn allemaal mee gestorven. Deze ‘allen’ is echt onbegrensd! Zijn werk is een werk voor jullie allen! Dan is Zijn liefde niet slechts een inspiratiebron. Zijn liefde is dan Christus leven in ons, dat ons dringt om dat te delen met anderen. (H. de Haan, Overvloeiende genade)

Niet mijn zonde maakte me een zondaar, maar de zonde van Adam (Romeinen 5: 17)
Niet mijn gehoorzaamheid maakte me rechtvaardig, maar de gehoorzaamheid van Jezus!

Het doel van het doorgeven van de waarheid is niet om missers bij de ander te ontdekken, maar om mensen in de vrijheid te plaatsen’ – Watchman Nee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het oude en nieuwe verbond, voor wie?

  Met wie sluit God een Nieuw Verbond?  Zie, de dagen komen, luidt het woord van Yahweh, dat Ik met het huis van Israel en het huis van Juda...