donderdag

Van God is de wereld en die daarop wonen.


Psalm 24: 1Van Yahweh is de aarde en haar volheid, de wereld en die daarop wonen.

Psalm 145: 8-10 Genadig en barmhartig is Yahweh, lankmoedig en groot van goedertierenheid. Yahweh is voor allen goed, en zijn barmhartigheid is over al zijn werkenAl uw werken zullen U loven, Yahweh, uw gunstgenoten zullen U prijzen;


Jesaja 46: 10-11 Ik, die van den beginne de afloop verkondig en vanouds wat nog niet geschied is; die zeg: Mijn raadsbesluit zal volbracht worden en Ik zal al mijn welbehagen [plezier] doen; die uit het oosten een roofvogel roep, uit een ver land de man van mijn raadsbesluit; Ik heb gesproken, Ik doe het ook komen; Ik heb het ontworpen, Ik breng het ook tot uitvoering.


Ezechiël 18: 4 Zie, alle zielen zijn van Mij,


Daniël 4: 35 Alle bewoners van de aarde worden als niets geacht; Hij doet naar zijn wil met het heer des hemels en de bewoners der aarde: en niemand is er, die zijn hand kan weerhouden of tot Hem kan zeggen: wat doet Gij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het oude en nieuwe verbond, voor wie?

  Met wie sluit God een Nieuw Verbond?  Zie, de dagen komen, luidt het woord van Yahweh, dat Ik met het huis van Israel en het huis van Juda...