dinsdag

Gods wereld


… want  van Mij is de wereld en al wat zij bevat. Psalm 50:12

Nu dan, als u nauwgezet Mijn stem gehoorzaamt en Mijn verbond in acht neemt, dan zult u uit alle volken Mijn persoonlijk eigendom zijn, want heel de aarde is van Mij. Exodus 19:5

Zie, van de HEERE, uw God, is de hemel, ja, de allerhoogste hemel, de aarde en alles wat erop is. Deuteronomium 10:14

Wie treedt Mij tegemoet, zodat Ik het hem zou vergelden? Wat onder heel de hemel is, is van Mij. Job 41:2

..De aarde is van de HEERE en al wat zij bevat, de wereld en wie er wonen. Psalm 24:1

Van de Heere immers is de aarde en haar volheid. 1Korinthe 10:26

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het oude en nieuwe verbond, voor wie?

  Met wie sluit God een Nieuw Verbond?  Zie, de dagen komen, luidt het woord van Yahweh, dat Ik met het huis van Israel en het huis van Juda...