zondag

God bedenkt, schept, regeert en verlost!!


Hij is uniek en wie zal Hem doen omkeren? - Job 23: 13

“Mijn raadsbesluit zal volbracht worden.” - Jesaja 46: 10

De Onveranderlijke van Israël zal niet liegen of van gedachten veranderen. -1Samuël 15: 29

“Ik heb het ontworpen, Ik breng het ook tot uitvoering.” -Jesaja 46: 11

Hij is geen mens, die van gedachten zou kunnen veranderen. - 1Samuël 15: 29

“Want Ik, de HEERE, verander niet.” - Maleachi 3: 6

Want de HEERE van de legermachten heeft het besloten, wie zou het dan verijdelen? - Jesaja 14: 27

“Al wat Mij behaagt breng Ik tot stand.” - Jesaja 46: 10

Wat Zijn ziel verlangt, dat zal Hij doen. - Job 23: 13

“Ik ben God, en er is er geen als Ik, Die vanaf het begin verkondigt wat het einde zal zijn.” - Jesaja 46: 9-10

Als Zijn hand is uitgestrekt, wie zou die dan afwenden? - Jesaja 14: 27

“Is Mijn hand zo kort dat hij niet kan verlossen?” - Jesaja 50: 2





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het oude en nieuwe verbond, voor wie?

  Met wie sluit God een Nieuw Verbond?  Zie, de dagen komen, luidt het woord van Yahweh, dat Ik met het huis van Israel en het huis van Juda...