woensdag

Door God geaccepteerd

People express hurt and disappointment over not being accepted by others. However, what we need first and foremost is to accept ourselves, and knowing that to be beautiful is to be yourself.  (Jim Palmer)


Er zijn veel mensen die pijn en teleurstelling ervaren in het niet geaccepteerd worden door anderen. Het eerste en het belangrijkst in de acceptatie van jezelf is te weten dat het mooi is om jezelf te zijn. 

Psalm 3:4  ...U Heer, bent mijn eer, U houdt mij staande

Jeremia 29:11  ... Mijn plan met jullie staat vast, spreekt de Heer. Ik heb jullie geluk voor ogen; niet jullie ongeluk. Ik zal jullie een hoopvolle toekomst geven.

Psalm 10:14  ... Toch ziet u de pijn en het verdriet, U merkt het op en weegt het in Uw hand. Op U vertrouwen weerloze mensen, de wezen, U komt hen te hulp.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het oude en nieuwe verbond, voor wie?

  Met wie sluit God een Nieuw Verbond?  Zie, de dagen komen, luidt het woord van Yahweh, dat Ik met het huis van Israel en het huis van Juda...