woensdag

In alle omstandigheden



Wat er ook gebeurt, God weet ervan en is er bij.

Exodus 3:14 ...Ik ben die er zijn zal.

Jesaja 43:11  ...Ik, Ik ben de Heer. Buiten Mij is er niemand die redt!

Prediker 3:11 ...God heeft alles wat er is de goede plaats in de tijd gegeven. En ook heeft Hij de mens inzicht in de tijd gegeven. Toch kan de mens het werk van God niet van begin tot eind doorgronden.

Mattheus 10:29.30 ...Wat kosten twee mussen? Zo goed als niets. Maar er valt niet een dood neer als jullie Vader het niet wil. Bij jullie zijn zelfs alle haren op je hoofd geteld. Wees dus niet bang. Jullie zijn meer waard dan een hele zwerm mussen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het oude en nieuwe verbond, voor wie?

  Met wie sluit God een Nieuw Verbond?  Zie, de dagen komen, luidt het woord van Yahweh, dat Ik met het huis van Israel en het huis van Juda...