zondag

The Great Reset?



 The Great Reset is een plan van de elite om de mensheid te reduceren en onder controle te krijgen. Als je het goed bestudeert dan zie je dan men voor God speelt of zelfs God wil verbeteren.

De transhumane mens. Mens en machine worden samengesmolten. Nanodeeltjes, chips en controle vanuit de cloud. 

           ~ En God zei, Laat ons mensen maken naar ons beeld, naar onze gelijkenis; Genesis 1:26

           ~ Denk aan hetgeen vroeger, vanouds gebeurde; Ik ben immers God en er is geen andere God, en niemand is aan Mij gelijk; Ik, die van den beginne de afloop verkondig en vanouds wat nog niet geschied is; Mijn raadsbesluit zal volbracht worden en Ik zal al mijn welbehagen doen... Jesaja 46:9, 10

Nieuwe aarde waarop alles goed zal zijn.

           ~ In het begin schiep God de hemel en de aarde. Genesis 1:1

           ~ En God zag al wat Hij gemaakt had en zie het was zeer goed.       Genesis 1:31

Als je alle 17 punten leest die de nieuwe wereldorde, het groene denken, wil realiseren, dan lijkt dat heel mooi en goed, maar het zal wreed zijn en dwingend. Als iedereen evenveel krijgt, genoeg voedsel en goede gezondheid, lijkt geweldig, maar je moet je vrijheid en je persoonlijkheid er voor inleveren. 

Zei de slang al niet tegen Eva: God weet dat, op de dag dat u daarvan eet, uw ogen geopend zullen worden en dat u als God zult zijn, goed en kwaad kennend. Genesis 3:5

Men wil de wereld resetten, maar het Grote Reset komt, niet van de rijke elite, maar van God zelf. Dit zal alleen maar ten goede komen voor de mensen. Geen totale controle van willoze mensen, maar een rechtvaardige regeren.

Er zal een tijd komen waarin God de aarde volkomen en zo volledig zal regeren, dat deze tijd in de Bijbel het Koninkrijk Gods wordt genoemd. Dat is de tijd waarvan de Psalmen vaak profetisch spreken: "het koninkrijk is des Heren, Hij heerser over de volken"Psalem 22:29

"Dat de natieën zich verheugen en jubelen, omdat Gij de volken in rechtmatigheid richt, en de natieën op de aarde leidt. Psalm 67:5

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het oude en nieuwe verbond, voor wie?

  Met wie sluit God een Nieuw Verbond?  Zie, de dagen komen, luidt het woord van Yahweh, dat Ik met het huis van Israel en het huis van Juda...